• ساعت : ۱۴:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۰۵ 
  • کد خبر : ۴۲۸۶۶
فلاحتی تاكید كرد
لزوم حفظ اخلاق ،و تلاش جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات/تاکید بر اخذ مجوز جهت برگزاری هرگونه همایش
حسن فلاحتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرعباس در جلسه  با مسئولین ستادهای انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بندرعباس بر لزوم حفظ اخلاق و تلاش جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تأکید کرد .

فلاحتی تاکید کرد :

لزوم حفظ اخلاق ،و تلاش جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات/تاکید بر اخذ مجوز جهت برگزاری هرگونه همایش

🔰حسن فلاحتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرعباس در جلسه  با مسئولین ستادهای انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بندرعباس بر لزوم حفظ اخلاق و تلاش جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تأکید کرد .

✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس حسن فلاحتی رئیس ستاد انتخابات بندرعباس  با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جذب حداکثری مشارکت مردمی و نیز رعایت اخلاق انتخاباتی، گفت: نامزدهای محترم و طرفداران ایشان باید قانون تبلیغات انتخاباتی را رعایت نموده و مسئولین ستادهای آنان نیز در این مسیر اهتمام لازم را داشته باشند.
🔰وی افزود: افزایش سطح مشارکت نشانه اقتدار نظام اسلامی است و همه ما موظف هستیم که برای جذب حداکثری تلاش نموده و در این میان ستادهای انتخاباتی نقش مهم و برجسته ای دارند.
🔰فلاحتی ادامه داد: رعایت اخلاق و انصاف و نیز حفظ قوانین تبلیغاتی و رفتار صحیح انتخاباتی مورد تأکید بوده و از همه عموم مردم شریف شهرستان بندرعباس تقاضا داریم که در ۸ تیرماه با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق نمایند.
🔰معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس در پایان با اشاره به اینکه واجدین شرایط در این دوره از انتخابات می توانند با کارت ملی یا شناسنامه رای خود را به صندوق بیندازند ،تاکید کرد: روسای ستاد شهرستان جهت  برگزاری هر گونه گردهمایی و همایش باید مجوز رسمی فرمانداری را دریافت نمایند.
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0