• time : 10:54
  • Date : Mon Apr 29, 2024
  • news code : 42496
رسالت مهم شوراها در انتقال مشكلات مردم
بخشدار شمیل با بیان اینکه شوراها حلقه اتصال مردم و بخش حاکمیتی و دولت هستند، این تکلیف را رسالت مهمی برشمرد که بر دوش این نهاد سترگ گذاشته شده است.

رسالت مهم شوراها در انتقال مشکلات مردم

🔰بخشدار شمیل با بیان اینکه شوراها حلقه اتصال مردم و بخش حاکمیتی و دولت هستند، این تکلیف را رسالت مهمی برشمرد که بر دوش این نهاد سترگ گذاشته شده است.

✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس همزمان با سالروز تشکیل شوراها *مراسم گردهمایی شوراهای بخش شمیل* با حضور محمد آشوری و احمد مرادی نمایندگان حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، نرگس غلامپور مدیرکل امور روستاها و شوراهای استانداری، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، بخشدار شمیل و اعضای شوراهای اسلامی این بخش در سالن دبیرستان امام رضا (ع) شهر شمیل برگزار شد.

 🔰حیدری زاده بخشدار شمیل در این مراسم، ضمن تبریک سالروز تشکیل شوراها این نهاد را به عنوان خط مقدم پیگیری مسائل و مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: شوراها حلقه اتصال مردم و بخش حاکمیتی و دولت هستند که این تکلیف رسالت مهمی است که بر دوش این نهاد سترگ نهاده شده است.

🔰وی ضمن قدردانی از خدمات بی شائبه شوراها، با اشاره به خدمات دولت سیزدهم، برخی از مشکلات و دغدغه های این بخش تازه تاسیس را مطرح کرد.زار گردید
🌐bandarabbas.hormozgan.ir

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.9.0
    V6.1.9.0