• ساعت : ۱۰:۳۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ 
  • کد خبر : ۴۲۳۶۹
با پیگیری های فرمانداری بندرعباس
سرپرست فرمانداری بندرعباس در حاشیه بازدید از راه آهن بندرعباس گفت : پروژه محوطه سازی ورودی راه آهن بندرعباس پس از 10 سال وقفه در حال تکمیل است. 

 

با پیگیری های فرمانداری بندرعباس

پس از سالها وقفه با موافقت شورای شهر  و مشارکت شهرداری بندرعباس محوطه سازی راه آهن انجام شد

🔰سرپرست فرمانداری بندرعباس در حاشیه بازدید از راه آهن بندرعباس گفت : پروژه محوطه سازی ورودی راه آهن بندرعباس پس از 10 سال وقفه در حال تکمیل است. 

 ✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرعباس ،حبیب بهادری بیان کرد : مساحت این  پروژه ۲۳ هزار متر  است که ۸۰ درصد آن به سرانجام رسیده است. 

🔰وی ادامه داد: در این پروژه 13 هزار متر از محوطه آسفالت می شود و مابقی مساحت به فضای سبز اختصاص دارد.  

🔰سرپرست فرمانداری بندرعباس  با اشاره به اینکه انجام آسفالت این پروژه بر عهده شهرداری است گفت : تا  پایان سال جاری ۲۰ درصدعملیات فیزیکی باقیمانده پروژه به اتمام خواهد رسید و پروژه به بهره برداری می رسد. 

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس ادامه داد: با موافقت شورای شهر طی تفاهم نامه ای بین شهرداری بندرعباس و  اداره کل راه آهن استان هرمزگان عملیات آسفالت محوطه و پارکینگ ایستگاه مسافری راه آهن بندرعباس با مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع توسط شهرداری آغاز شد و در ازای این خدمت شهرداری بندرعباس می تواند بمدت ۱۲  سال از منابع و درآمد آن بهره برداری کند.

🔰بهادری در خصوص هزینه کرد این پروژه ابراز کرد :  راه آهن بندرعباس با همکاری شهرداری تا کنون 3  میلیارد تومان جهت محوطه سازی ورودی هزینه  نموده است.

🗓۱۴۰۲/۱۲/۲۱

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0